کَرتوٍل کامپیوتر

من مهندس کامپیوتر هستم.سعی کردم در این وبلاگ مشکلاتی که در کار برام پیش میاد را جمع آوری کنم امیدورام بدردتون بخوره

کَرتوٍل کامپیوتر

من مهندس کامپیوتر هستم.سعی کردم در این وبلاگ مشکلاتی که در کار برام پیش میاد را جمع آوری کنم امیدورام بدردتون بخوره

آموزش فارسی کردن خودکار زبان کیبورد در سی شارپ

قطعه کدی در سی شارپ وجود داردکه نتیجه اجرای آن تغییر کیبورد سیستم از انگلیسی به فارسی و بلعکس است. این قطعه کد را می توان مثلا در هنگام ورود به جعبه متنی که باید اطلاعات آن فارسی سود استفاده کرد:

برای فارسی کردن:

System.Globalization.CultureInfo language = new System.Globalization.CultureInfo("fa-ir");

InputLanguage.CurrentInputLanguage = InputLanguage.FromCulture(language);

برای انگلیسی کردن:

System.Globalization.CultureInfo language = new System.Globalization.CultureInfo("en-us");
InputLanguage.CurrentInputLanguage = InputLanguage.FromCulture(language);


نظرات 3 + ارسال نظر
nazee دوشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:38 ق.ظ http://icanoon.com

سایت شبکه اجتماعی جامعه مجازی کانون دوستیابی و آگهی تبلیغات رایگان چت

صثق پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 06:22 ب.ظ

دمت گرم مشکلم حل شد

علی اوسط مصطفوی جمعه 6 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:19 ق.ظ

سلام
ممنون بابت مطلبتون.به من کمک زیادی کردید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد