کَرتوٍل کامپیوتر

من مهندس کامپیوتر هستم.سعی کردم در این وبلاگ مشکلاتی که در کار برام پیش میاد را جمع آوری کنم امیدورام بدردتون بخوره

کَرتوٍل کامپیوتر

من مهندس کامپیوتر هستم.سعی کردم در این وبلاگ مشکلاتی که در کار برام پیش میاد را جمع آوری کنم امیدورام بدردتون بخوره

قراردادن checkbox در gridview برای نمایش فیلدی از جدول

در مواقعی که فیلدی با مقدار یک و صفر یا مقدار boolean در جدول خود دارید و می خواهید در gridview بجای این فیل از checkbox استفاده کنید تا اگر فیلد مورد نظر 1 بود تیک داشته باشد و در غیر اینصورت تیک نداشته باشد کافی است بصورت زیر یک checkbox از نوع template feildgridview اضافه کنید


<asp:TemplateField>

                        <ItemTemplate>

                            <asp:CheckBox ID="chbTest" runat="server" 

                                Checked='<%# Convert.ToBoolean(Eval("IsActive")) %>' Enabled="False" />

                        </ItemTemplate>

                    </asp:TemplateField>

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد