کَرتوٍل کامپیوتر

من مهندس کامپیوتر هستم.سعی کردم در این وبلاگ مشکلاتی که در کار برام پیش میاد را جمع آوری کنم امیدورام بدردتون بخوره

کَرتوٍل کامپیوتر

من مهندس کامپیوتر هستم.سعی کردم در این وبلاگ مشکلاتی که در کار برام پیش میاد را جمع آوری کنم امیدورام بدردتون بخوره

نمایش دادن اطلاعات در datagridview با کد نویسی

string ConnectionStr = "Data Source=(local);Initial Catalog=DataBaseName;Integrated Security=True";

SqlConnection Conn = new SqlConnection(ConnectionStr);

              string CommandText = "select * from TableName where sh="+txtPerCode.Text;

                SqlCommand sqlComm = new SqlCommand(CommandText, Conn);


                SqlDataReader dr = sqlComm.ExecuteReader();


              

                if (dr.HasRows)

                {

                    DataTable dt = new DataTable();

                    dt.Load(dr);

                    dtgSavabeghList.DataSource = dt;

                }

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد