کَرتوٍل کامپیوتر

من مهندس کامپیوتر هستم.سعی کردم در این وبلاگ مشکلاتی که در کار برام پیش میاد را جمع آوری کنم امیدورام بدردتون بخوره

کَرتوٍل کامپیوتر

من مهندس کامپیوتر هستم.سعی کردم در این وبلاگ مشکلاتی که در کار برام پیش میاد را جمع آوری کنم امیدورام بدردتون بخوره

استفاده از fckeditor در asp.net

ابتدا باید fckeditor را از آدرس زیر دانلود کنید:

http://space.dl.sourceforge.net/project/fckeditor/FCKeditor/2.6.6/FCKeditor_2.6.6.zip

سپس فایل dll آن را نیز از این آدرس دریافت کنید و آن را در فلدری به نام bin کپی کنید.

http://www.mediafire.com/?be3aabawvza

بعد فلدر bin و fckeditor را در فلدر اصلی برنامه کپی کنید

بعد در برنامه در قسمت toolbar کلیک راست کرده و add Item را انتخاب کنید و سپس فایل dll را که کپی کرده اید انتخاب کنید تا fckeditor در toolbar ظاهر شود و شما می توانید آن را به صفحه درگ کنید تنها مورد دیگری که باید تغییر دهید مقدار path آن است که به صورت زیر تغییر دهید:

path=\location of project\fckeditor\

البته برای من یه مشکلی بوجود اومده که درصورت حل شدن آن در همین تاپیک طرح می کنم

وب سایتی فوق العاده برای آموزش ASP.NET

وب سایتی فوق العاده برای آموزش ASP.NET


http://www.how2learnasp.net/

آموزش فارسی کردن خودکار زبان کیبورد در سی شارپ

قطعه کدی در سی شارپ وجود داردکه نتیجه اجرای آن تغییر کیبورد سیستم از انگلیسی به فارسی و بلعکس است. این قطعه کد را می توان مثلا در هنگام ورود به جعبه متنی که باید اطلاعات آن فارسی سود استفاده کرد:

برای فارسی کردن:

System.Globalization.CultureInfo language = new System.Globalization.CultureInfo("fa-ir");

InputLanguage.CurrentInputLanguage = InputLanguage.FromCulture(language);

برای انگلیسی کردن:

System.Globalization.CultureInfo language = new System.Globalization.CultureInfo("en-us");
InputLanguage.CurrentInputLanguage = InputLanguage.FromCulture(language);