کَرتوٍل کامپیوتر

من مهندس کامپیوتر هستم.سعی کردم در این وبلاگ مشکلاتی که در کار برام پیش میاد را جمع آوری کنم امیدورام بدردتون بخوره

کَرتوٍل کامپیوتر

من مهندس کامپیوتر هستم.سعی کردم در این وبلاگ مشکلاتی که در کار برام پیش میاد را جمع آوری کنم امیدورام بدردتون بخوره

نوشتن متد در رویدادKeyPress:بعد از اینتر رویدادخاصی فراخوانی بشه

من یه فرم لاگین داشتم که می خواستم وقتی کاربر پسورد را وارد کرد و کلید اینتر را زد رویدادی که روی button ورود نوشته بودم فعال بشه برای اینکار در رویداد :keyUp تکست باکس پسورد کد زیر را می نوسیم:


private void txtPassword_KeyUp(object sender, KeyEventArgs e)

        {

            if (e.KeyCode == Keys.Enter)

                btnLogin_Click(sender, e);

        }

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد