کَرتوٍل کامپیوتر

من مهندس کامپیوتر هستم.سعی کردم در این وبلاگ مشکلاتی که در کار برام پیش میاد را جمع آوری کنم امیدورام بدردتون بخوره

کَرتوٍل کامپیوتر

من مهندس کامپیوتر هستم.سعی کردم در این وبلاگ مشکلاتی که در کار برام پیش میاد را جمع آوری کنم امیدورام بدردتون بخوره

انتقال اطلاعات از یک فرم به فرمی دیگر در C#

ابتدا یک textbox و یک button در فرم اول ایجاد کنید و سپس روی button دوبار کلیک کنید و 
دستور زیر را به ان اختصاص بدید

کد:
 Form2 frm = new Form2(textBox1.Text);
            frm.Show();

حالا به فرم دوم روفته و یک Label در ان قرار دهید و سپس توی کلاس فرم دوم دستور زیر را وارد کنید .

public Form2(string strTextBox)
        {
            InitializeComponent();
            label1.Text = strTextBox;
        }

حالا با دادن مقدار به textbox فرم اول این مقدار به label فرم دوم پاس داده می شه .
نظرات 5 + ارسال نظر
farid سه‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:22 ق.ظ http://hhc.blogfa.com


ممنون عالی بود

VAHID دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 04:41 ق.ظ

VERY GOOD

baran سه‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:31 ب.ظ

عالی بود مرسی

Masoud شنبه 18 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 04:32 ق.ظ

مرسی... خیلی عالی بود

[ بدون نام ] سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:49 ب.ظ

دوست دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد