کَرتوٍل کامپیوتر

من مهندس کامپیوتر هستم.سعی کردم در این وبلاگ مشکلاتی که در کار برام پیش میاد را جمع آوری کنم امیدورام بدردتون بخوره

کَرتوٍل کامپیوتر

من مهندس کامپیوتر هستم.سعی کردم در این وبلاگ مشکلاتی که در کار برام پیش میاد را جمع آوری کنم امیدورام بدردتون بخوره

بازگرداندن فایلهای حذف شده از هارد دیسک

حتما شما هم برای یه بار هم که شده با این موضوع روبرو شدین که چطور میشه اطلاعات حذف شده از هارد را برگردوند. من شاید حدود 20 تا برنامه پیدا کردم ولی بهترینش برنامه get data back بود که فوق العاده اس. یکی از قابلیتهای مهمش اینه که تمامی پوشه ها و فایلها را با نام اصلی برمیگرداند و کارکردن با آن خیلی راحت و آسان است. من ورژن 4.0.0.2 را دارم و سعی می کنم اونا برای دانلود بزرام .

امیدوارم شما هم استفاده کنید و از اون لذت ببرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد