کَرتوٍل کامپیوتر

من مهندس کامپیوتر هستم.سعی کردم در این وبلاگ مشکلاتی که در کار برام پیش میاد را جمع آوری کنم امیدورام بدردتون بخوره

کَرتوٍل کامپیوتر

من مهندس کامپیوتر هستم.سعی کردم در این وبلاگ مشکلاتی که در کار برام پیش میاد را جمع آوری کنم امیدورام بدردتون بخوره

فعال کردن کاربر administrator در ویندوز سون و ویستا

در ویندوز ویستا و سون همانند ویندوز xp کاربر administrator فعال نیست در ویندوز xp برای ورود با این کاربر کافی در هنگام بالا آمدن ویندوز در قسمت انتخاب کاربر کلید ctrl+shift+del را فشار دهیم و در پنجره ظاهر شده نام کاربر را administraotr وارد کرده و بدون پسورد وارد ویندوز می شویم ولی در ویندوز ویستا و سون این امکان وجود ندارد برای فعال کردن کاربر ادمین در قمست run در منوی start کلمه cmd را تایپ می کنیم روی آن کلیک راست کرده و گزینه run as administrator را انتخاب می کنیم در این قسمت کدهای زیر را وارد می کنیم :

\cd

cd windows

net user administrator password /active:yes

به جای password، کلمه عبور دلخواه خود را تایپ کنید .

حال کافی است یک بار swich user را انتخاب کنید خواهید دید که کاربر ادمین نیز ظاهر شده است. برای غیر فعال کردن نیز تمامی مراحل بالا را انجام می دهیم و به جای کلمه yes کلمه no را تایپ کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد